
نمی دانم چرا به این اندازه باید وحشتناک غمگین باشم شاید به خاطر این است درونم احساس میکنم کسی مرا دوست ندارد . . .! "سیلویا پلات"...
ادامه مطلب
بانو... نیستی! دنیای آرامش بودی... بانو... با خبر خیال تختم باش من همیشه به یادتم بانو من عاشقتم......
ادامه مطلب