که هوا هم اینجا هم زندانیست . . .!
من در این گوشه خاموشِ فراموش شده که از دم سردش هر شمعی خاموش شده
یاد رنگینی در خاطر من گریه می انگیزد
ارغوانم(ساناز) آنجاست . . .
ارغوانم(ساناز) تنهاست . . .
ارغوانم(ساناز) دارد میگرید چون دل من چنین خون آلود هر دم از دیده فرو میریزد!
~هوشنگ ابتهاج~
برای ساناز...ما را در سایت برای ساناز دنبال میکنید
برچسب: هوا, نویسنده: بازدید: 7