
نفسم میگیرد . . . که هوا هم اینجا هم زندانیست . . .!من در این گوشه خاموشِ فراموش شده که از دم سردش هر شمعی خاموش شده یاد رنگینی در خاطر من گریه می انگیزد ارغوانم(ساناز) آنجاست . . . ارغوانم(ساناز) تنهاست . . . ارغوانم(ساناز) دارد میگرید چون دل من چنین خون آلود هر دم از دیده فرو میریزد! ~هوشنگ ابتهاج~ ...
ادامه مطلب